biuro@wiz-consulting.pl

Tel: +48 731 947 078 

Doradztwo biznesowe, consulting, usprawnienia procesów
Doradztwo biznesowe, consulting, usprawnienia procesów
Doradztwo biznesowe, consulting, usprawnienia procesów
Doradztwo biznesowe, consulting, usprawnienia procesów
wiz consulting - firma konsultingowa,

W naszej pracy często spotykamy z pytaniem czy damy radę naprawić firmę np. usługową. Klienci widząc nasze portfolio największych klientów zauważają głównie firmy produkcyjne.

 

Dlaczego więc jesteśmy tak dobrzy w usprawnianiu firm wszystkich typów?

 

W naszym zespole pracują ludzie, którzy swoją pracę wykonują z pasją i zaangażowaniem. Każdy projekt jest inny i to jest najlepsze w pracy konsultanta do spraw optymalizacji.

 

W każdej firmie występują procesy, które można usprawniać. Odpowiednia analiza i działania optymalizujące można zastosować do firmy produkcyjnej, handlowej czy też usługowej. Podejście procesowe umożliwia rozwój każdej firmy.

 

 

Jak wygląda nasza współpraca z firmami?

 

Najważniejsze jest zaangażowanie i identyfikacja z klientem. Firmy naszych klientów traktujemy jak nasze i dzięki temu jesteśmy w stanie rozwinąć firmę lepiej od naszych konkurentów. Dużo łatwiej i lepiej jest pracować z klientem angażując nie tylko wiedzę, ale także serce do usprawniania procesów w organizacji klienta.

 

Nasze relacje z klientami oparte są na trzech fundamentach:

  • współodpowiedzialności za realizację usprawnień,

  • partnerstwie,

  • wzajemnym szacunku.

 

Podchodząc w ten sposób do każdej firmy jesteśmy w stanie wspólnie wypracować wyniki, które przerosną początkowe oczekiwania obu stron. W współpracy z idealnym klientem mamy osobiste poczucie zaangażowania w rozwiązywane problemy i staramy się z całych sił rozwinąć firmę klienta.

 

Jaki jest podział zadań z klientem?

 

Realizując zadania z umowy opiera się na wspólnym działaniu WiZ Consulting i klienta. Określając ramy współpracy możemy wyszczególnić kilka podstawowych odpowiedzialności za współpracę.

 

Odpowiedzialność WiZ Consulting (wiedza/doradztwo):

  • Ocena aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa i przedstawienie wniosków.
  • Doradztwo przy wyborze priorytetów wdrożeniowych i struktur organizacyjnych.
  • Doradztwo w wyborze celów, zadań, metod oraz sposobów zarządzania wdrożeniem.
  • Szkolenie, coaching i praktyczne stosowanie narzędzi i procesów dla uzyskania celów biznesowych w uzgodnionych obszarach pilotażowych.
  • Szkolenie ekspertów wewnętrznych, do poziomu samodzielności wdrożeniowej.

 

Odpowiedzialność klienta (zasoby/podejmowanie decyzji):

  • Udostępnienie przedsiębiorstwa do oceny.
  • Analiza wniosków z oceny.
  • Określenie potrzeb. Podjęcie decyzji co do priorytetów, strategii i struktur w oparciu o przedstawione opcje/rady.
  • Decyzje do celów, zadań i metod. Przekazanie informacji o zmianach pracownikom. Zarządzanie wdrożeniem.
  • Zapewnienie zasobów wdrożeniowych. Zarządzanie wdrożeniem. Wybór obszarów/procesów pilotażowych. Stosowanie coachingu wg. wytycznych.
  • Zapewnienie zasobów - wybór kandydatów na ekspertów wewnętrznych i zapewnienie ich dostępności.
  • Zarządzanie ciągłym doskonaleniem procesów - utrzymanie zmian i rozwój.

 

 

Jaki jest idealny klient?

 

Tak jak w każdej branży, tak i u nas istnieje idealny klient. Jakie są cechy naszego idealnego? O to kilka najważniejszych:

  • Świadomość - jasno określa swoje oczekiwania.
  • Otwarty umysł - jest otwarty na nowe pomysły i niekonwencjonalne rozwiązania.
  • Wymagający - określający ambitne cele.
  • Skoncentrowany na działaniu - nie traci czasu na niepotrzebne planowanie, a nastawiony jest na działanie.

 

 

Jeżeli ten tekst sprawił, że zainteresowałeś się pracą w konsultingową to odwiedź naszą stronę KARIERA.

 

 

 

Chcesz dostawać darmową wiedzę na temat rozwoju firmy?

 

Zapisz się na nasz newsletter klikając ten link.

Podział pracy i odpowiedzialności przy projekcie

01 kwietnia 2022
8 kroków gemba walk
wiz consulting - firma konsultingowa,
wiz consulting - firma konsultingowa,