Wykorzystanie formularzy w arkuszach kalkulacyjnych może przynieść wiele pożytku użytkownikom. Zwiększenie komfortu pracy, usprawnienie pracy z arkuszami, a także i przede wszystkim oszczędność czasu to tylko nieliczne korzyści płynące z zastosowania tej funkcji programu Excel.

 

Chcąc usprawnić swoją pracę w Excelu zachęcamy do wykorzystywania formularzy.

 

Na początek pracy z formularzami w Microsoft Excel polecamy zapoznać się z Polem Kombi. Przy analizowaniu danych w obszernych arkuszach często interesuje Cię jedynie niewielki fragment tabeli. Takie cząstkowe zestawienie uzyskasz dzięki filtrowaniu. W sytuacji gdy zawartość arkusza ulegnie zmianie, konieczne będzie grupowanie danych od nowa. Okazuje się jednak, że nie musisz tracić na to czasu. Jeżeli dodasz do arkusza odpowiednie formuły, a ich działanie uzależnisz od pól kombi, bardzo szybko otrzymasz przefiltrowane listy cząstkowe z uwzględnionymi zmianami w arkuszu.

 

Zachęcamy do obejrzenia filmu.

 

Plik Excel wykorzystany w filmiku to pobrania tutaj.

 

 

Wykorzystanie Pola Kombi w Excelu

04 września 2019
Wykorzystanie Pola Kombi w Excelu

W&Z Consulting Agency

Winkowski & Zwierzyński Consulting Agency

 

ul. Sybiraków 10/20

15-204 Białystok

Nip: 9662125478

 

Tel: +48 731 947 078 - Cezary Winkowski

Tel: +48 731 947 227 - Patryk Zwierzyński

 

Doradztwo biznesowe, consulting, usprawnienia procesów
Doradztwo biznesowe, consulting, usprawnienia procesów
Doradztwo biznesowe, consulting, usprawnienia procesów