Wykorzystanie formularzy w arkuszach kalkulacyjnych może przynieść wiele pożytku użytkownikom. Zwiększenie komfortu pracy, usprawnienie pracy z arkuszami, a także i przede wszystkim oszczędność czasu to tylko nieliczne korzyści płynące z zastosowania tej funkcji programu Excel.
Chcąc usprawnić swoją pracę w Excelu zachęcamy do wykorzystywania formularzy.
Na początek pracy z formularzami w Microsoft Excel polecamy zapoznać się z Polem Kombi. Przy analizowaniu danych w obszernych arkuszach często interesuje Cię jedynie niewielki fragment tabeli. Takie cząstkowe zestawienie uzyskasz dzięki filtrowaniu. W sytuacji gdy zawartość arkusza ulegnie zmianie, konieczne będzie grupowanie danych od nowa. Okazuje się jednak, że nie musisz tracić na to czasu. Jeżeli dodasz do arkusza odpowiednie formuły, a ich działanie uzależnisz od pól kombi, bardzo szybko otrzymasz przefiltrowane listy cząstkowe z uwzględnionymi zmianami w arkuszu.
Zachęcamy do obejrzenia filmu.
Plik Excel wykorzystany w filmiku to pobrania tutaj.
ul. Sybiraków 10/20
15-204 Białystok
Nip: 9662125478
Tel: +48 731 947 078 - Cezary Winkowski
Tel: +48 731 947 227 - Patryk Zwierzyński